Apleistos buhalterijos tvarkymas
Įvadas
Nemaža dalis mažu ir vidutinio dydžio įmonių vadovų dėl nežinojimo ar aplaidumo pasirenka netinkamą apskaitos tvarkymo būdą ar netinkamus apskaita vedančius specialistus. Neprofesionaliai tvarkoma įmonės apskaita ar apleista buhalterija atneša ne tik nemažus nuostolius įmonei, bet ir menkina įmonės įvaizdį.
Apie paslaugą
Nenuosekliai ir neatsakingai vedant buhalteriją metų pabaigoje prireikus pateikti ataskaitas finansinėms institucijoms išryškėja problema – nesutapimai bei duomenų trūkumas. Mes sutvarkome ankstesnių laikotarpių apskaitą ir patiksliname ataskaitas bei deklaracijas.
Kam naudingas apleistos buhalterijos tvarkymas?
• Įmonėms, kurios ilgą laiką neruošė/nevedė jokios buhalterinės apskaitos.
• Įmonėms, kurių už buhalteriją atsakingi asmenys nebaigė paruošti ataskaitų.
• Įmonėms, įtariančioms, jog buhalterija yra vedama neteisingai, klaidingai.
Apleistos buhalterijos tvarkymo procesai:
• Suvedami visi reikalingiausi dokumentai ir užregistruojamos visos finansinės bei ūkinės operacijos.
• Patikrinami visi ankščiau suvesti duomenys ir surandamos bei ištaisomos padarytos klaidos.
• Apskaičiuojami visi mokėtini mokesčiai.
• Parengiamos naujos finansinės ataskaitos.
• Pateikiamos ataskaitos bei deklaracijos reikalingos valstybinėms institucijoms.